Internet

Benefity

Pri žiadnom z našich produktoch nevyžadujeme od klientov viazanosť a neaplikujeme žiadne obmedzenie objemu prenesených dát.

Spoľahlivosť

Surfujte v pohodlí vášho domova so spoľahlivým iHome internetom na rôznych zariadeniach súčasne.

Neobmedzený internet

Začnite si užívať internet ešte intenzívnejšie. Bez viazanosti, strachu z prečerpania objemu prenesených dát a obáv z regulácie rýchlosti.

Dostupnosť

Pokiaľ vo vašej lokalite nie sme doposiaľ dostupní, neváhajte nás kontaktovať. Určite pre vás nájdeme riešenie.

Optický internet

Pri žiadnom z našich produktoch nevyžadujeme od klientov viazanosť a neaplikujeme žiadne obmedzenie objemu prenesených dát.

Bedrôtový internet

Pri žiadnom z našich produktoch nevyžadujeme od klientov viazanosť a neaplikujeme žiadne obmedzenie objemu prenesených dát.

Pre príjem bezdrôtového signálu je potrebné zakúpiť si prijímaciu jednotku, ktorá súčasne slúži ako domáci drôtový smerovač (tzv. router).

Náklady na inštaláciu vrátane prijímacej jednotky a montáže na existujúcu konzolu sú od 85 Euro s DPH.

Často kladené otázky

Koľko stojí inštalácia?

Minimálna cena pripojenia je 85 eur za predpokladu možnosti uchytenia prijímača na už existujúcu konzolu, zábradlie etc. V prípade, že je potrebná montáž konzoly, technici pri obhliadke nájdu pre vás technicky a ekonomicky najvýhodnejšie riešenie. V cene pripojenia je okrem obhliadky, práce a transportných nákladov, zahrnutých aj 10 m káblu do vonkajšieho aj vnútorného prostredia a taktiež prijímacia jednotka.

Kedy platím za inštaláciu? Platím osobne hneď pri pripojení a inštalácii?

Za inštaláciu a pripojenie platíte spolu s mesačným poplatkom v prvej elektronicky doručenej faktúre.

Prečo si vziať router od nás?

V rámci dvojročnej záruky vám v prípade poruchy vaše zariadenie prídeme vymeniť.

V prípade, že vlastním router musím si brat zariadenie aj od vás?

Je možné použiť vami zakúpene zariadenie. Nevhodnými routrami sú zariadenia slúžiace na DSL pripojenie (Telekom routre). Naši technici vám za poplatok 10 eur váš router radi nakonfigurujú.

Ako často bývajú výpadky?

K výpadkom neprichádza z dôvodu nepriazne počasia. K parciálnym výpadkom môže dôjsť pri výpadkoch elektriny pri vysielačoch. Tie však operatívne riešime náhradou zdroja energie.

Poskytujete televíziu cez internet?

Poskytovanie televíznych programov (IPTV) prostredníctvom bezdrôtového pripojenia nie je technicky možné z dôvodu náročnosti na dátové toky. Tieto služby však výhľadovo pripravujeme v lokalitách s pripojením do optickej siete. S istotou vieme, že to nebude do konca roku 2016 z jednoduchého dôvodu, a to nízkeho počtu záujemcov. Klientom odporúčame momentálne najkvalitnejšie dostupné riešenie – satelitnú televíziu, ktorá je síce drahšia z pohľadu jednorazových nákladov, ale jej kvalita je neprekonateľná. My sa v tomto momente sa sústreďujeme najmä na budovanie optickej siete.

Ako postupovať pri výpadkoch?

Nie je pre nás technicky možné sledovať jednotlivých klientov, či majú výpadok alebo inú závadu. Preto v prípade, že sa vám prerušilo internetové spojenie alebo mate iné problémy, treba nás kontaktovať na tel. čísle 0948 888 400.

Nezáväzná objednávka

Zvoľte si z našej ponuky internetu podľa vašich potrieb. Neviete sa rozhodnúť, ktorý program by bol pre vás ideálny?
Vyplňte nezáväznú objednávku a my vám radi ponúkneme najlepšie riešenie.

Vyberte typ pripojenia

Vyberte si balíček

Mám záujem o iHomeTV

Kontakty

Objednávky a zákaznícka linka
Reklamácie, fakturácia a zmluvy
Technické informácie

Kde nás nájdete?

SateliX, s.r.o.
Poľná 54, 90028 Zálesie
Slovensko

IČO: 45420505
IČ DPH: SK2022973359