Internet

Benefity

Pri žiadnom z našich produktoch nevyžadujeme od klientov viazanosť a neaplikujeme žiadne obmedzenie objemu prenesených dát.

Spoľahlivosť

Surfujte v pohodlí vášho domova so spoľahlivým iHome internetom na rôznych zariadeniach súčasne.

Neobmedzený internet

Začnite si užívať internet ešte intenzívnejšie. Bez viazanosti, strachu z prečerpania objemu prenesených dát a obáv z regulácie rýchlosti.

Dostupnosť

Pokiaľ vo vašej lokalite nie sme doposiaľ dostupní, neváhajte nás kontaktovať. Určite pre vás nájdeme riešenie.

Optický internet

Pri žiadnom z našich produktoch nevyžadujeme od klientov viazanosť a neaplikujeme žiadne obmedzenie objemu prenesených dát.
Poplatok za inštaláciu optického internetu iHome vo výške 150 Euro s DPH zahŕňa inštaláciu optickej mikrotrubice od hranice pozemku klienta do miesta zriadenia pripojenia (technická miestnosť, podstrešie etc.), zafúknutie a vyzváranie optického kábla, montáž optickej zásuvky, optickú zakončovaciu jednotku (ONU) s gigabitovým ethernetovým portom a kvalitný 5G WiFi router TP-Link Archer C20 s výbornými parametrami pokrytia v interiéri.

Poplatok nezahŕňa výkopové práce na pozemku klienta, montáž vnútorných dátových rozvodov, kabeláže a ethernetových zásuviek. Tieto práce je možné vyhotoviť po vzájomnej dohode našou firmou alebo zmluvným partnerom.

Bezdrôtový internet

Pri žiadnom z našich produktoch nevyžadujeme od klientov viazanosť a neaplikujeme žiadne obmedzenie objemu prenesených dát.
Pre príjem bezdrôtového signálu je potrebné zakúpiť si prijímaciu jednotku, ktorá súčasne slúži ako domáci drôtový smerovač (tzv. router).

Náklady na inštaláciu vrátane prijímacej jednotky a montáže na existujúcu konzolu sú od 85 Euro s DPH.

Často kladené otázky

Koľko stojí inštalácia bezdrôtového pripojenia do internetu?
Základnná cena zriadenia pripojenia pripojenia bezdrôtového internetu je 85 Euro s DPH. Táto cena platí v prípade, že je možné prijímaciu jednotku upevniť 
Prečo mám platiť za inštaláciu?
Sme mladá lokálna firma ktorá nevznikla privatizáciou existujúceho podniku a nie je za nami žiaden veľký zahraničný investor. Začali sme od nuly a každým dňom sa snažíme byť lepší. Naše zisky prameniace z Vašich poplatkov za služby nekončia na účte zahraničných akcionárov. Zamestnávame lokálnych ľudí a všetky naše príjmy investujeme do ďalšieho rozvoja a vylepšovanie siete. Snažíme sa dodávať služby zákazníkom v najlepšej možnej kvalite za čo najprijateľnejšie ceny.

Snažíme sa byť dobrou alternatívou veľkým poskytovateľom internetových služieb resp. monopolnému poskytovateľovi optického internetu vo Vašom regióne. 

Celkové náklady na inštaláciu jedného zákazníka sú niekoľkonásobne vyššie ako pripojovací poplatok (Náklady na výkopové práce, pokládku chráničiek, inštaláciu primárnych optických káblových rozvodov, kúpu a osadenie skríň, zváranie káblov, inštaláciu prípojky, zakúpenie koncových zariadení, wifi routera etc.). 

Preto si myslíme že sa oplatí zaplatiť za veci ktoré majú hodnotu.

Kedy platím za inštaláciu? Platím osobne hneď pri pripojení a inštalácii?
Za inštaláciu a pripojenie platíte spolu s mesačným poplatkom v prvej elektronicky doručenej faktúre.
Prečo si vziať router od nás?
V rámci dvojročnej záruky vám v prípade poruchy vaše zariadenie prídeme vymeniť.
V prípade, že vlastním router musím si brat zariadenie aj od vás?
Je možné použiť vami zakúpene zariadenie. Nevhodnými routrami sú zariadenia slúžiace na DSL pripojenie (Telekom routre). Naši technici vám za poplatok 10 eur váš router radi nakonfigurujú.
Ako často bývajú výpadky?
K výpadkom neprichádza z dôvodu nepriazne počasia. K parciálnym výpadkom môže dôjsť pri výpadkoch elektriny pri vysielačoch. Tie však operatívne riešime náhradou zdroja energie.
Poskytujete televíziu cez internet?
Poskytovanie televíznych programov (IPTV) je v primeranej kvalite možné len pri optickom pripojení do internetu. Našu iHome TV preto ponúkame len v lokalitách s možnosťou optického pripojenia,. Poskytovanie IPTV realizujeme ako sprostredkovateľ pre českú spoločnosť IT self. 
Ako postupovať pri výpadkoch?
Nie je pre nás technicky možné sledovať jednotlivých klientov, či majú výpadok alebo inú závadu. Preto v prípade, že sa vám prerušilo internetové spojenie alebo mate iné problémy, treba nás kontaktovať na tel. čísle 0948 888 400.

Nezáväzná objednávka

Zvoľte si z našej ponuky internetu podľa vašich potrieb. Neviete sa rozhodnúť, ktorý program by bol pre vás ideálny?
Vyplňte nezáväznú objednávku a my vám radi ponúkneme najlepšie riešenie.

Vyberte typ pripojenia

Vyberte si balíček

Mám záujem o zapojenie nového routra

Mám záujem o iHomeTV